تحلیل روند قیمت‌ها در بازار املاک لندن
نوشته شده توسط : آداس

 مردم در انگلیس با کاهش قیمت مسکن روبه رو شده‌اند. بر اساس یک نظرسنجی ارزیابان املاک انگلیس، داده‌های اخیر نشان می‌دهد که هزینه‌های اجاره خانه در لندن در معرض کاهش قرار گرفته و تقاضا نیز کاهش یافته است. مؤسسه سلطنتی نقشه‌برداران خبره (RICS) گزارش داده است که تقاضای مستاجران در سراسر بریتانیا در ماه اکتبر از سال 2021، کمترین افزایش سه‌ماهه را نشان داده و این افت در تقاضا نه تنها در لندن، بلکه در سراسر کشور مشهود است.

جاناتان پرایس، مشاور املاک در شرکت مدیریت ملکی ساوت‌ساید، بیان کرده است که با افزایش نرخ اجاره، به‌ویژه برای آپارتمان‌های کوچک‌تر، بخشی از بازار مسکن با مشکلاتی مواجه شده و تحولات نشانگر تغییر در عملکرد بازار اجاره هستند.

با افزایش تورم و هزینه‌های اجاره، تقاضا برای مسکن در انگلیس افت کرده است. یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که مستاجران ممکن است با افزایش 4 درصدی در هزینه‌های اجاره در سال آینده مواجه شوند، که نشان‌دهنده کمبود املاک و افزایش تقاضاست. این گزارش برای مستاجران ناخوشایند است، زیرا نرخ اجاره به سرعت دو رقمی افزایش یافته و مستاجرانی که به دلیل افزایش هزینه‌های وام مسکن از بازار مسکن خارج شده‌اند، در حال حاضر به دنبال املاک اجاره‌ای هستند.

داده‌ها نشان می‌دهد که رابطه پیچیده‌ای بین بازارهای اجاره و فروش ملک وجود دارد. فروش املاک توسط صاحبان ملک، به دلیل افزایش هزینه‌های وام مسکن و فشارهای نظارتی، تعداد خانه‌های اجاره‌ای را کاهش داده و کمبود املاک را تشدید کرده است. نظرسنجی نشان می‌دهد که بازار مسکن بریتانیا احتمالاً در ماه‌های آینده با فشار مداومی مواجه خواهد شد. افزایش نرخ بهره‌بانک مرکزی انگلیس نیز فشار بیشتری را بر بازار مسکن اعمال خواهد کرد.

 
 




:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: